سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستهای ناپیدا


تعداد بازدید

v امروز : 7 بازدید

v دیروز : 5 بازدید

v کل بازدیدها : 75155 بازدید

مطالب قبلی

87/1/22 :: 9:5 عصر

 

اجتماع نمایندگان انگلستان ،‏ فرانسه ،‏ روسیه

     یکبار هم در وزارت مستعمرات ،‏ کنفرانسی تشکیل شد در آن نمایندگان بریتانیای کبیر ،‏ فرانسه و روسیه اجتماع کردند . حاضران جلسه گروهی از دیپلمات ها . کشیش ها بودند و از شانس خوبی که داشتم توانستم در این کنفرانس شرکت کنم .

    شرکت کنندگان _ هر کدام _مشکلاتی را که با مسلمانان داشتند بطور مفصل تشریح کردند و در این جلسه راههایی که می شود به وسیله آن مسلمانان را از همدیگر متفق کنند و عقیده آنان را از دستشان بگیرند و دوباره آنان را به دامن مسیحیت باز گردانند بررسی شد ولی آنطور که میخواستند از این جلسه هم نتیجه مطلوب را نگرفتند .

    من تمام گفتگوهایی را که در این جلسه رد و بدل شده است در کتابم به نام به سوی ملکوت یادداشت کرده ام.

     مسیحیت نیامده است مگر برای آنکه منتشر گردد و حضرت مسیح خودش این مطلب را به ما وعده داده است .

    اما محمد موقعیت خاصی _ که عبارت بود از انحطاط شرق و غرب _ به او کمک داد تا پیشرفت کند و هر گاه انحطاط از بین رفت ،‏ راه و روش او نیز خود به خود از بین خواهد رفت .*

    امروزه ورق برگشته است و پیروان محمد رو به سقوط و انحطاط هستند. بنابراین هم اکنون وقت خون خواهی و انتقام است و وقت آن رسیده است که گمشده ی قرنهای خود را بیابیم ،‏ مخصوصا آنکه یک دولت نیرومند معاصر _‏که بریتانیای کبیر باشد _ رهبری این نهضت مقدس را به دست گرفته است.

    ( بخشی از خاطرات مستر همفر )

    * این سخن در صورتی درست است که اسلام سهمی در پیشرفت تمدن شرق و غرب نمی داشت. ولی در صورتی که محققین بی طرف ثابت کرده اند ترقی جهان مرهون علوم اسلامی است ،‏ جایی برای این مغلطه بازی ها باقی نخواهد ماند . ( علی کاظمی )


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

دستهای ناپیدا

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by Rofouzeh